Listing 1 - 10 of 107 << page
of 11
>>
Sort by
Ogilvy on advertising
Author:
ISBN: 1853751960 Year: 2003 Publisher: London Prion

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame

Zag: the number-one strategy of high-performance brands : a whiteboard overview
Author:
ISBN: 0321426770 Year: 2007 Publisher: Berkeley New Riders

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame


Book
Advertising is dead: long live advertising!
Authors: ---
Year: 2008 Publisher: London Thames & Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame


Book
Advertising research : message, medium and context
Authors: ---
Year: 2009 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame


Book
Effectiviteit van radioreclame : een literatuurstudie naar de effectiviteit van radioreclame en de factoren die deze effectiviteit beïnvloeden
Author:
ISBN: 9080376108 Year: 2000 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze publicatie geeft een overzicht van de beschikbare literatuur op het gebied van effectiviteit van radioreclame en de factoren die deze effectiviteit beïnvloeden. In de praktijk worden radiocommercials en -campagnes vaak ontwikkeld en ingezet op basis van ervaringen uit het verleden. Dit proces wordt echter bijna nooit ondersteund door onderzoek. Ter ondersteuning heeft SWOCC daarom de bestaande kennis in kaart gebracht in dit naslagwerk. Radio wordt door adverteerders en planners vaak gezien als een secundair medium. Maar ook de radioluisteraars zelf blijken radio als achtergrond medium te ervaren, waar niet al te aandachtig naar wordt geluisterd. Radio is dus ‘muzikaal behang', maar zeker niet zonder invloed. De belangrijkste conclusie op basis van verschillende onderzoeken is dan ook dat radioreclame inderdaad effectief kan zijn, maar dat zeker niet elke campagne effectief is. Er blijken veel factoren te zijn die hierbij in meer of mindere mate een rol spelen. De betrokkenheid bij het geadverteerde product, de programmacontext, de mediadruk en de stijl van de commercial zijn slechts enkele voorbeelden van deze factoren. Daarnaast maakt deze publicatie duidelijk dat radio-onderzoek in Nederland zich nog in een beginstadium bevindt. De meerderheid van het Nederlandse radio-onderzoek richt zich op bereik, terwijl de vraag van effectiviteit belangrijker en interessanter is voor adverteerders. Deze publicatie is dan ook een goede basis voor verder onderzoek naar de effectiviteit van radioreclame.


Book
Strategic copywriting : how to create effective advertising
Author:
Year: 2005 Publisher: Lanham Rowman & Littlefield Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Copywriting --- Reclame


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclamekunst --- Reclame


Book
Onbewust beïnvloed. Hoe reclame werkt zonder dat je het weet én hoe je het meet
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- SWOCC


Book
Maak de marketingkeuzes die je echt klanten opleveren : tips & tricks om efficiënt reclame en marketing te voeren
Authors: --- ---
Year: 2014 Publisher: UNIZO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Reclame


Book
Effie awards: 30 jaar resultaat
Authors: --- ---
Year: 2014 Publisher: BBP Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Merken

Listing 1 - 10 of 107 << page
of 11
>>
Sort by